בתחום ההייטק מאגר הידע הארגוני בנוי מידע של יחידים ומשפיע ישירות על יתרון תחרותי בשוק.
אנשים בעלי ידע, יוצרים את מאגר ידע זה, שהינו משאב ונכס של החברה. ביסוס מעמדם של בעלי הידע הינה עבודה מתמדת, קיים הצורך להתעדכן ולהישאר רלוונטיים. רכישת ידע אינה מתחילה ומסתיימת במקום העבודה, משלבת תחומי עניין רבים מקצועיים ואישיים.
מטרת הפרויקט היא לבחון מה דרוש מאנשים בצוותי חדשנות בכדי להישאר רלוונטים בעולם רווי במידע ומשתנה בקצב מהיר. כיצד ניתן לעזור לאנשים לחזק את מעמדם, להוביל בשוק משתנה ולהגיע למימוש עצמי גבוה יותר.