פרויקט זה מציע חפץ-עטוף-בדימוי כקטגוריה חדשה של אובייקטים בעלי מודעות עצמית. אלה מותאמים טוב יותר לעידן, בו צריכת הדימוי של המוצר קודמת וחשובה יותר מצריכת הפונקציה שלו. הבחירה של עדן בקומקומים, צלחות וגביעי יין נובעת מהיותם אייקונים בני אלפי שנים של תרבות, שימושיות, טקסיות ונוי. בסידרה הזו נוצר עירפול מרתק בין הקומקום המתפקד, לזה העטוף בתכריכי הדימוי שלו עצמו, או של אחד מחבריו הנחשקים יותר. נכון לעכשיו נראה כי הדימוי, הפוגם בפונקציה, מאפיל עליה ללא ספק בפתיינותו