המחקר של יסמין יותם בחן את האקוסיסטם של יצרני המזון בארץ, ואת תהליך הפיתוח הנעשה כיום למוצרים ואריזות. המחקר מצא כי קיים חוסר בשיתוף ידע בין מחלקת שיווק ומחלקת תפעול בשלבים השונים של תהליך הפיתוח, ואין מספיק כלים פרקטיים שיעזרו לייצר חדשנות באריזות מזון. המחקר מציע מודל מתודולוגי מבוסס חשיבה עיצובית לזיהוי נקודות הזדמנות, וכלי מחקר ליצירת רעיונות פורצי דרך לאריזות מזון בנות קיימא.
-
יסמין היא מעצבת תעשייתית, בעלת ותק של 12 שנות ניסיון בתור מנחה ומאיירת של סדנאות חדשנות בתאגידי מוצרי צריכה מהירים בארץ ובחו"ל. בעלת הבנה מעמיקה בתהליכי פיתוח של מגוון מוצרים.