ילדים בעלי לקויות שפתיות חווים את המציאות בצורה מורכבת, רב-חושית ולא בהכרח מילולית. כיוון שהשפה הנהוגה כיום נסמכת על מילים ועושה שימוש רק בחוש הראייה והשמיעה לקליטה והעברה של מסרים, היא מצמצמת את ההזדמנויות לתקשורת והעברת מסרים. במטרה להרחיב את אפשרויות התקשורת של הילדים פותח ״סטודיו חושים״ - מרחב פיזי המאפשר יצירה וליקוט רב-חושי של רכיבי המסר השונים, בצורה דינמית ורפלקסיבית, ו"רקיחתם" לכדי מסר אחד מורכב וחוויתי. לצד רעיון הסטודיו פותח בנוסף כלי ייעודי לריעיון, לשימוש בתהליכי עיצוב ופיתוח נוספים בשדה זה.
צלם: דור קדמי