ההרשמה לתכנית נפתחה
בוגרים 2015

אמפטיה כמפתח לחדשנות

אסנת ליבנת

מסלול ניהול עיצוב
מנחה: דר" מיכאל ססלר

האם ניתן להשתמש באמפטיה ככלי לחדשנות בתחום הקמעונות, וכאמצעי לבידול בתקופת הצרכנות האינטרנטית? המהפכה הדיגיטלית מחייבת ניסוח של החנות הפיזית כמרחב שמאפשר מחדש אינטרקציה בין אישית. הפרויקט מציע לרשת קמעונאית – סופרפארם, כמקרה מבחן – עיצוב שירות המבוסס על יחס אמפטי לצרכיו של הקונה, המשתמש בפעולת הרכישה כאקט של הגדרה עצמית.


osnatlivnat@gmail.com
עיצוב: רננה עירשי
פיתוח: פאטליידי
Close Window
Close Window