על הממשק שבין עיצוב, חינוך, למידה והוראה- ראיון עם מעין לויצקי
פרויקט הגמר של מעין לויצקי, ׳המאגר׳, המוצג בתערוכת הבוגרים של מסלול אודות עיצוב, עוסק בפיתוח יכולות אוריינות חזותית וחשיבה ביקורתית ויצירתית לשם למידה משמעותית, במגוון הקשרים. מעין חוקרת את מצבה של הסביבה הלימודית החזותית במערכות ומסגרות חינוך, ומציעה את האפשרות לעבוד עם כלי שיתופי שיאפשר שילוב איכותי של דימויים בתהליך הלמידה. השימוש בדימויים חזותיים בתהליך הלימודי נועד להרחיב ולאתגר את השיח והחשיבה, לייצר הקשרים לידע קודם, לתת מקום לפרשנות האישית, לביקורת, לדמיון ולבהייה להשתלב כחלק משלבי החשיבה והלמידה.