כיצד ניתן להניע מתבגרים לפעילות משמעותית שתסייע להם בגיבוש הזהות?
כיצד ניתן לסייע למתבגרים עם קושי חברתי להשתלב בקבוצת השווים?
הפלטפורמה, מניעה אותם ליצור בכל תחום, באמצעות אתגר הקצוב בזמן, ומציעה להם כלים להביע דעותיהם על יצירות של עמיתיהם באופן אובייקטיבי, מאפשרת להיחשף בהדרגה, ולתת השראה. Challenge36 משמשת עבורם מרחב חברתי, עוגן ותמיכה, המעצים הצלחות ותחושת מסוגלות. הקהילה שנוצרת משלבת פעילות בעולם הדיגיטלי עם מפגשים בעולם הממשי, באמצעות תערוכות ואירועים.
Challenge36 פותחה כתוצר לתהליך ״מחקר עיצוב״ (Design Research) בו הגישה המובילה היא “מחקר ממוקד אנוש״ ((Human-Centered Research, גישה זו מבקשת לפתח הבנה עמוקה של האנשים עבורם מעצבים, תוך זיהוי של צרכים, אמונות, התנהגויות, גישות, ותרגומן להזדמנויות שהתערבות בהן תתן מענה לאתגרים.
תהליך המחקר והפיתוח התבסס על מתודולוגית ״עיצוב משתף״ (co-design), בו מומחים, אנשי חינוך, פסיכולוגים, הורים מטפלים ובני נוער, השתתפו בתהליך היצירה ובפיתוח הפתרונות.
לינק לתערוכה > http://www.challenge36.yarive.com/
הקמת הגלריה הוירטואלית - יקי פסנדי
-
יריב אפשטין, מעצב עצמאי, בוגר התואר הראשון והשני מהאקדמיה בצלאל.